Sitter här och funderar!

Nu sitter jag här och funderar igen, börjar kännas så som när jag fick reda på när jag var gravid igen med denna lilla bebisen, lite panik och oro och men mycket glädje.
Kommer jag att kunna ta hand om alla 3 små barnen, hur gö man för att alla barn ska få samma ensam tid med mig, kommer jag kunna visa dem att jag älskar dem alla lika mycket?
Kommer jag få panik när alla 3 skriker samtidigt?
Kommer jag orka gå upp flera gånger per natt och ge bebisen mat och sen gå upp tidigt på morgonen för att gå med Emil till dagis?
Jag har så många funderingar och tankar, jag vet inte, är det enda svaret jag kan ge mig själv, jag måste ju, jag tror det kommer bli svårt i början innan alla nya rutiner kommer på plats.
Det har ju funkat ganska snabbt när jag fick Frida, men jag kände inte riktigt så här då.
Men jag hoppas det kommer funka, det ska funka, jag har inget annat val ju hehe.
Jag längtar så efter bebisen, jag är så nyfiken på hur mycket bebisen kommer väg, kommer bebisen vara lik mig eller Patrik, Frida eller Emil??
Kommer bebisen skrika mycket eller vara snäll och lugn?
Vad behöver jag handla och vad har jag redan?
Det är 10 veckor kvar till bebisen är beräknad att titta ut, men undrar så om bebisen komemr födas när den ska eller senare eller tidigare, Emil är ju född i vecka 37 och Frida i vecka 41.....
Jag har halsbränna varje dag nu, fast mest bara på kvällen, men det har jag tabletter för, jag har ont i ryggen fotfarande men det har jag nästan vant mig vid nu, har ju haft ont i ryggen sen vecka 10 typ.
Trött har jag börjat bli igen och illamåendet har kommit tillbaka *blä*
Jag vill bara att tiden ska gå snabbt nu hehe...
Nu kallar Emil på mig så jag får se vad den lilla sjuklingen vill mig!

Ha en bra idag!

Kram Sara

 

 Emil pussar bebismagen!!


Kommentarer
Postat av: maria

du fixar detta skall du se alla har den paniken mot slutet till och med jag med lille man men allt gick hur bra som helst för oss och allt kommer gå jätte bra för dig med skall du se :)

2009-09-09 @ 18:17:13
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0