Det var längesen sist

Nu måste jag skriva av mig lite, det var längesen sist!!
Livet går lite som en berg och dalbana!
Jag tycker jag ställt upp så jävla mycket för allt och alla men nu när jag behöver er så frågar ni inte ens hur jag mår... Jag vill inte ha med er att göra!
Jag vet att jag själv dragit mig undan och ni som känner mig vet att jag gör så när jag mår dåligt, men jag tänker inte höra av mig när jag mår bra vissa dagar,
är så trött på att det alltid e jag!
Jag gör oxå fel och det står jag för, men det e inte bara jag hela tiden,
jag vet vilka som en mina vänner nu, och jag har funnit nya vänner med
som tar mig för den jag e, som lyssnar på mig och tar sig tid till mig och som jag kan ringa när
som, om det så e mitt i natten..

jag är trött på att vara andra till lags nu
jag tänker vara sån egoist och göra allt för att jag ska bli bra igen,
jag är på väg,jag utmanar mig själv!
Det ni tycker är så jälka självklart är det inte för mig alltid
Gläds åt att jag vill bara vara lycklig
Låt mig få göra vad jag vill, ni behöver inte gilla det, men jag gillar kanske det och kan man då inte glädjas av att jag är glad då?

Jag är glad för det jag har i mitt liv,
speciellet mina barn, dem gör livet sååå mycket lättare <3
Ni som ställer upp för mig TACK!
Ni som låstas bryr er som inte känner mig
lägg er energi på annat!

Nu har jag fått ur mig en del!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0